1.08.2017

NOWOŚCI Z LETNIEJ WYPRZEDAŻY


HEJ! Wybaczcie, że w zeszłym tygodniu nie dodałam żadnego wpisu, a to dlatego, że byłam w górach - niedługo pojawi się post ze zdjęciami.

Natomiast dzisiaj pokażę Wam moje zakupy z letniej wyprzedaży. Udało mi się kupić kilka klasycznych koszul w bardzo dobrej cenie! W mojej szafie brakowało letnich sukienek na upały, znalazłam idealne w Stradivarius. Większość ubrań upolowałam w sklepach online - nie lubię tłoków.


obie koszule pochodzą ze Stradivarius (online) - 19,99 zł


sukienki również pochodzą ze Stradivarius, jednak kupiłam je w sklepie stacjonarnym - 29,99 zł



bluzki - Stradivarius (19,99 zł)


top w kwiaty - Greenpoint (19,99 zł)
miętowy top kupiony w sklepie stacjonarnym H&M (15 zł)


bluzki - Reserved


czerwona bluzka - Orsay za 9 zł!
koszula - Sinsay 
marynarka - H&M (40 zł)


top w paski - H&M (online, 13 zł)
torebka - Sinsay (39,90 zł)


jeansy i szorty kupiłam online w H&M

1 komentarz :

  1. Anonimowy8/02/2017

    Zaszalałaś!Koszule ze Stradiego piękne, dobry zakup.
    Szkoda że nie w formie haulu na kanale, zawsze lepiej widać te rzeczy :(

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe, złośliwe nie będą publikowane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...