28.06.2017

I'M BACK!


Witam Was po ponad 2-miesięcznej przerwie od blogowania! Wracam i mam nadzieję, że już nie będzie tak długiej przerwy. Myślę jednak, że była mi ona potrzebna... Straciłam wenę, motywację i ochotę do dodawania wpisów. Ale zatęskniłam za tym i jestem! Natomiast cały czas byłam obecna na YouTube: www.youtube.com/c/BlondesObsession.

Dzisiaj mam dla Was oczywiście letnią już stylizację z moim ostatnio ulubionym fasonem spodni typu "alladynki", choć nie w 100%. Wykonane są z bardzo przewiewnego i cienkiego materiału, więc są idealne na lato, upały, jeśli np. nie chcecie odkrywać nóg. To już moja czwarta para. Pewnie niedługo zobaczycie je w filmie z zakupami na lato.


top - H&M (old)
trousers / spodnie - Pepco
heels / szpilki - Noe Vision
naszyjnik i zawieszka - Apart


1 komentarz :

Komentarze obraźliwe, złośliwe nie będą publikowane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...